• Dostawa

Dostawa towarów do Klienta jest odpłatna.

Zamówione produkty dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost, DPD oraz RUCH. Zamówione towary dostarczane są bezpośrednio na adres Klienta wskazany w formularzu zamówienia lub do wybranego przez Klienta punktu odbioru (w tym paczkomaty).

Dostawy za pośrednictwem firmy DPD są realizowane tylko i wyłącznie dla dużych zamówień pod względem ilości lub gabarytu.

Dostawy towarów zamawianych za pośrednictwem Sklepu są realizowane na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz wybranych państw UE widocznych w panelu koszyka. W przypadku chęci zakupu towaru z miejscem dostawy poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej i innych dostępnych państw należy skontaktować się ze Sklepem przed złożeniem zamówienia celem ustalenia możliwości wykonania dostawy oraz jej kosztów. W takiej sytuacji koszty dostawy zostaną ustalone indywidualnie i podane do wiadomości Klienta przed złożeniem zamówienia.

Czas realizacji zamówienia wynosi do 2 dni roboczych na terenie RP oraz do 7 dni roboczych w innych państwach UE, chyba że w opisie przedmiotu stanowi inaczej, licząc od dnia złożenia zamówienia przez Klienta, chyba że w opisie produktu lub w trakcie składania zamówienia podano inny termin. Czas może ulec zmianie z przyczyn niezależnych.

Zamówienia złożone po godznie 11 realizowane są następnego dnia roboczego.

Po otrzymaniu przesyłki Klient powinien, w miarę możliwości, sprawdzić w obecności dostawcy stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń przesyłki podczas przewozu wskazana jest, w miarę możliwości, odmowa odbioru przesyłki przez Klienta bądź spisanie w obecności dostawcy protokołu określającego stan przesyłki oraz okoliczności powstania szkody, co znacznie ułatwi ewentualne postępowanie reklamacyjne.

W przypadku odbioru paczki w paczkomacie należy skontrolować stan przesyłki. Ważne: nie zamykaj skrytki ani nie rozrywaj opakowania przesyłki, jeśli nie zaakceptujesz przesyłki. W celu złożenia reklamacji niezwłocznie włóż przesyłkę z powrotem do skrytki i postępuj zgodnie z poleceniami na ekranie. PAMIĘTAJ: zamknięcie drzwiczek skrytki przed dokonaniem reklamacji jest równoznaczne z zaakceptowaniem i potwierdzeniem odbioru paczki. Formularz reklamacji zostanie przesłany na adres e-mail skojarzony z przesyłką w ciągu 14 dni roboczych.

Powyższy akapit jest określony przez regulamin usługi InPost, zasady mogą uledz zmianie.

W przypadku zauważenia uszkodzeń po potwierdzeniu odbioru, w ciągu 7 dni należy skontaktować się z firmą kurierską w celu spisania protokołu szkody.

Koszty dostawy to odpowiednio:

  • paczkomat InPost - od 8,99 zł
  • paczkomat InPost (pobranie) - od 12,49 zł
  • przesyłka kurierska (przedpłata) - od 15 zł
  • przesyłka kurierska (pobranie) - od 18 zł
  • paczka w RUCHu (przedpłata) - od 6,70 zł
  • odbiór osobisty - 0 zł

Powyższe ceny są zależne od wagi całkowtej zamówienia.
Zastrzegamy sobie prawo do ustalenia indywidualnego cennika w przypadku dużych zamówień.